вторник, 25 март 2014 г.

Споделено от теленовелите: Преса срещу актьори

 Отношенията между пресата и актьорите понякога се въртят между любовта и омразата.
На артистите, като цяло, не им харесва да им вадят кирливите ризи на светло, но е вярно и че има медии, които публикуват лъжи и клевети срещу актьорите. В някои случаи актьорите се дразнят толкова от журналистите, че стигат до удари. Ектор Соберон: "Имал съм два скандала в живота си, които ме белязаха.
 Единият, когато ударих един журналист". Случило се е, когато Ектор протагонизирал "Малката ми пакостница" ("Mi pequeña traviesa") с Мишел Виет. Но защо Ектор е ударил Пепийо Урихел? Ектор: "Защото той си измисли нещо и така реагирах". Франсиско Гаторно: "Пресата е необходимо зло". Ектор: "Направи скандал, че съм се забъркал с едно момиче, това развали
 отношенията ми с Гретел". Тази Гретел, с която Ектор имал отношения тогава, е актрисата Гретел Валдес. Но слуховете, че Ектор изневерил на Гретел не закъсняли да разрушат връзката им. Ектор: "Тогава започнаха споровете ни с нея. В този ден, в който ме обвиняват, че съм изневерил, аз отидох да купувам подаръци за Коледа, изчехнах в този ден. Като се върнах започна много силен спор". Ектор не признава да е бил неверен на Гретел, напротив,
 отрича го категорично по международната телевизия срещу журналиста, съобщил за предполагаемата му изневяра. "Казах му 'не ми харесва да говорят за мен и ако ще говориш за мен, проучи добре нещата, не си измисляй'". Какво е отговил журналистът? "Не ме е страх от теб". Ектор: "Ще те е страх, ударих го не веднъж, а два пъти".  Но Пепийо не е единственият журналист, удрян от актьор. Хуан Мануел Кортес
 също е бил удрян от Хорхе Кауаши, а причината - явно на Хорхе не му е станало приятно, когато Хосе Мануел, изпълнителният директор на списание Tv y Novelas преди години, публиквал статия, в която се казва, че Хорхе и Марлен Фавела са се разделили и че има нов венесуелец, който желае да стане гадже на Марлен. Кауаши и Фавела след това се събраха. Но на едно събитие на списанието
 Хосе Мануел подал ръка на Хорхе Кауаши да го поздрави, а той му отговорил с удар с главата. Един фотограф заснел всичко. Тази вечер е било трудно да избягаш от охраната на Кауаши, които искали да вземат картата с памет от фотоапарата със снимката, на която той удря журналиста. Но когато започнали да го преследват, една известна актриса, чието име не разкрива, за да не я подложи на риск, го качила в колата си и го завела у тях.
 Друга актриса, която ударила Хуан Мануел Кортинес, била Нюрка Маркос. Всичко започнало, когато той публикувал снимка на големите деца на Нюрка с цигара в ръка. Един приятел на децата разказа за списанието, че Нюрка ги оставяла да пушат и пият, въпреки крехката си възраст. Нюрка се разстроила много и не й харесало, че децата й са замесени в скандал и обещала, че щом види Хуан
 Мануел, щяла да го зашлеви... и го изпълнила. На сцената на едно предаване Нюрка го ударила толкова силно, че й паднал единия нокът. След шамара сключили примирие. Станало ясно, че от страна на Кортинес не е имало лошо намерение, освен това уточнили, че и публикуваните снимки са истински, както и заявленията на приятеля на децата на Нюрка и дори били записани. Но едновременно с това разбрал болката й като майка за темата за децата й и отново станали приятели. 
 Има актьори, които си измислят лъжи само за да привлекат вниманието на медиите. Мерседес Молто разказва, че Артуро Кармона я използвал, за да вдигне скандал в пресата и да накара тогавашната му половинка в живота Жаки Бракамонтес да ревнува. Мерседес: "Беше неприятно за мен, с това момче, как се казва...
 бившето гадже на Жаки". Този, за когото Мерседес говори, е футболистът и сега актьор Артуро Кармона. Мерседес: "Точно. Артуро има доста скандален начин да ръководи кариерата си". По онова време Артуро играеше в "Момиченца като теб" ("Muchachitas como tu"), докато в реалния живот имаше връзка с Жаклин Бракамонтес, която по това време протагонизираше
 "Ранени души" ("Heridas de amor"). Ранена се чувстваше Мерседес Молто, когато Кармона накара да повярват, че има нещо с Молто, за да събуди ревност у Жаки. Мерседес: "Бяхме в една дискотека и внезапно сякаш заспа". Артуро точно заспал на рамото на Молто точно когато случайно пред него застанал един фотограф и
 уловил всичко с обектива си и изглеждало, че имали връзка. Мерседес: "Излезна във всички вестници и списания, че Мерседес и Артуро... и аз 'извинете?!'". Анхелика Мария: "Сега няма уважение". Как е реагирала Молто, виждайки снимките, на които изглежда, че има нещо с Кармона? Мерседес: "Пратих момичетата да купят списанията и всичко беше там. Не беше приятно". Мерседес не си е замълчала и веднага се обадила на Кармона да го смъмри, че я е използвала за пред фотографите. "Бях страшно ядосана, звънях
 му, а той не отговаряше. Казах си на мен това няма да го правиш. Той ходеше с Жаклин". Както изглежда връзката между Жаки и Артиро е била приключила. "Беше очевидно, че Жаклин вече не иска връзка с него и е решила да скъсат, не знам, не ме засяга. И той търсеше нещо, за да излезне в пресата, за да го види Жаки. Тогава отидох при Жаки и й казах 'слушай, този тип не струва и пет пари'". Месеци по-късно Молто и Кармона говорят за случилото си. "Извини се, не това му било намерението. Макар че сега ми говориш така, за мен бе ясно, че случилото се бе планирано".