петък, 5 февруари 2016 г.

Адриана Угарте: "Искам да продължа историята на Сира"

Едно тъжно сбогом.


Този петък, 5 февруари, приключи историята на Сира Кирога, която покори сърцето на зрителите. Адриана си спомня как е заснела последна сцена на "Нишките на съдбата".

- Какви бяха последните сцени?
Сира сама, седнала на задната седалка на една кола и гледайки снимката на Маркус (Петер Вивес). Беше семпла и много поетична сцена.


- Какво почувства, чувайки последното "Стоп"?
Хванах се за тапицерията и настоявах да направим последен дубъл. Шефът на машинистите ме извади на ръце от колата като истински кавалер, докато аз плаках и се опитвах да се върна вътре.

- Как се чувстваш, протагонизирайки сериал, който направи история?
За мен бе чест. Гледаемостта беше невероятна, но никога няма да забравя обаждането, с което ми потвърдиха, че аз ще съм главната актриса.


- Ще има ли втори сезон?
Аз бих искала да продължа историята на Сира. Дано Мария Дуеняс да й даде още живот.

- С кой колега ти беше най-трудно да се разделиш?
С всички имах специална връзка, но Елвира Мингес, майка ми, и Хана Ню, която игра Росалинда, бяха моите сестри по пътя.


- Поддържате ли още контакт?
С тази забързаност малко трудно, но не липсват обаждания и есемеси.

- Кой момент ще запомниш?
Всички, за да се проследи развитието на Сира. Времето, откриването на страстната любов и нещастията, които може да предизвика.