събота, 6 февруари 2016 г.

'"Лъжливо сърце" ("Corazon que miente") ще ви очарова', уверяват актьорите

Много любов, интриги и големи актьори ще видим в новата мексиканска теленовела.


Диего Оливера, един от протагонистите, уверява, че е голяма отговорност за него главната роля в "Лъжливо сърце" ("Corazon que miente"). "Проектът е много силен, напрегнат, с големи актьори и невероятна продуцентка, с която не бях работил досега. Когато ми каза за героя, просто си знаех, че е за мен. Идентифицирам се много с него, но аз съм много по-ясен от Леонардо в избора си на половинка. Благодарение на Бог имам половинка от 15г., но си приличаме с него по това, че е идеалист, креативен, опитва се да е честен, но има обстоятелства, които го карат да има 'лъжливо сърце'".

Телма Мадрига, от своя страна, е щастлива от първата си главна роля. "Да работя с Диего Оливера е страхотно, винаги предлага неща, обича си работата, има огромно желание да я прави, ентусиазъм и това ме развълнува много", споделя Мадригал, която ще играе Мариела. Харесва й как е написана любовната й история с Алонсо (Пабло Лайл). "Двамата се познават от малки, стават много неща между тях".

Пабло Лайл също се идентифицира с героя си Алонсо, който е архитект. Самият Лайл е щял да става архитект, но актьорството му харесало повече. Дали ще пее в тази теленовела, както го е правил и преди? "На кастинга трябваше и да пея, но този път няма да изпълнявам песен към историята, ще се посветя само на играта, а и имаме страхотна заглавна песен на Давид Бисбал".

Дулсе Мария няма да остави музиката и дори ще пее в тази продукция. "Приключих с турнето около албума ми "Без граници", тук ме подкрепят много и ще включат моя песен в продукцията, написана от мен, говори за историята, за това, че трябва да прикрием тъгата си и да продължим напред или не можеш да спреш да обичаш някого, но трябва да продължиш напред". Относно героинята си Рената, Дулсе заяви, че е жена, способна на всичко, за да получи каквото желае. "Много е сексапилна, не е типичната лоша, всички мислят, че е добра. Понякога и тя мисли, че е добра". За актрисата това е предизвикателство, тъй като отдавна не се бе снимала в теленовела и се завръща с голям персонаж. 

Остават 2 дни до премиерата: