понеделник, 29 август 2016 г.

Рейтинг на сериалите в Турция от 28-и август (неделя)


Представяме Ви рейтингите на сериалите в Турция от вчера (28-и август), ден неделя.

Най-гледаният сериал за вечерта е "Обича ме, не ме обича" (Seviyor Sevmiyor). Излъчени бяха още пилотната серия на "Най-добри приятели" (Arkadaşlar İyidir) и нов епизод от "Любовта на живота ми" (Hayatımın Aşkı).

В зелено са отразени покачванията в гледаемостта на новите серии, спрямо предходните, а в червено - спадовете.

1. "Обича ме, не ме обича" (Seviyor Sevmiyor) на телевизия ATV с рейтинг от 5,55%.

6. Премиера: "Най-добри приятели" (Arkadaşlar İyidir) на телевизия Show TV с рейтинг от 2,16%.

8. "Любовта на живота ми" (Hayatımın Aşkı) на телевизия Kanal D с рейтинг от 1,81%.

"Обича ме, не ме обича" запазва силните си рейтинги от предходната седмица. Премиерата на новия младежки сериал на Show TV "Най-добри приятели" записва средни резултати. "Любовта на живота ми" пада драстично и в позиция, и в гледаемост.