вторник, 30 август 2016 г.

Хазар Ергючлю: "Критикувам се за всичко"


Хазар Ергючлю е родена в Кипър, но в момента е една от най-известните млади актриси в Турция.

Майка ѝ е водеща на телевизионни предавания, а баща ѝ е главен редактор в кипърска медийна група. Хазар се увлича по театъра още като дете, но нейните родители държат тя да следва право в чужбина. Една случайна среща обаче променя тези планове. Кариерата на 24-годишната чаровница стартира през 2010-а. Следващата година Хазар получава роля в хитовия сериал "Север Юг", в който си партнира с турския секс символ Къванч Татлъту.

2013-а е повратна в кариерата на младата актриса - тя влиза с главна роля в една от най-големите турски продукции - "Кварталът на богатите - римейк на хитовия американски сериал "Ориндж Каунти". Екипът на младежката поредица е големият победител на най-престижния форум за сериали в южната ни съседка "Златна пеперуда". Сериалът бе номиниран в цели шест категории, сред които за сериал, сценарий, режисура и музика. Серенай Саръкая получи награда в категорията "Най-добра актриса", а Чаатай Улусой грабна приза за "Най-добър актьор". За "Най-добра двойка от сериал" удостоиха Мира и Яман. Категорията "Най-добър режисьор на сериал" също бе спечелена.

Ергючлю е необвързана и не обича да говори много за личния си живот. За крехката си възраст актрисата може да се похвали с участието си в цели четири сериала и три филма. Със сигурност за красавицата се очертава доста добро бъдеще... "Обожавам забързаното темпо на сериалите. С колегите ставаме едно голямо семейство. Харесва ми да прекарваме толкова много време заедно, особено в самото начало, когато работим много усилено. Стремежът да се усъвършенстваме, постоянното правене на нещо заедно ми харесва много", споделя Хазар.

Oще с влизането в студиото, където взимахме интервюто и правихме снимките, Хазар се запозна с всеки един от нас по отделно, след което веднага седна на стола за грим. Още докато се занимаваха с косата и грима ѝ, тя сподели, че много обича кафето - благодарение на него успяла да свали някой и друг килограм. Хазар работи страшно много, но не се оплаква, защото е влюбена в работата си. Между другото, винаги сме знаели, че е родена на 31-и декември - така е записано и в документите ѝ, но всъщност истинската ѝ рождена дата е 10-и януари 1993-а. Промяната била, за да може да тръгне по-рано на училище.

Сподели ни, че семейството ти е държало да следваш право във Великобритания. Как успя да ги убедиш да поемеш по пътя на актьорската професия?
Идеята за правото беше всъщност само на баща ми, майка ми винаги ме е подкрепяла в моите желания и мечти, дори от женска солидарност. Бях на 15 години, когато се влюбих в театъра, и нищо друго не ме интересуваше. Пред мен се отвори един нов и съвсем различен свят, всичко това промени мирогледа ми като цяло. Но баща ми е много строг и с много тежък характер. Признавам си, че използвах малка хитрина, за да му отвлека вниманието. Реших да не водя повече спорове с него и си подадох заявлението за кандидат студент, явих се на предварителен тест в английски университет. Но междувременно не се отказах от моята си мечта, а именно да стана актриса. Имах късмет и получих първата си роля. Нямаше как вече дори баща ми да ме откаже от този подарък на съдбата.

Критикуваш ли се?
Критикувам се за всичко, после за секунда спирам и си казвам: "Не си го причинявай" и се опитвам да намеря хармония. Обикновено съм склонна да се обвинявам за всичко. Но вече се уча да не си позволявам това.

Сигурно, за да изиграеш ролята си в сериала "Кварталът на богатите", си гледала оригинала много пъти?
Турският вариант, в който аз участвам, го наричат римейк, но според мен не е много точно, тъй като нашият вариант се различава доста от американския. Ако сравните двата сценария, те са с доста разлики. Аз умишлено не съм гледала всички серии от "Ориндж Каунти", за да мога да пресъздам героинята си много по-различно от прототипа...

Какво още сподели Хазар пред списание "Cosmopolitan" - четете в новия брой, който вече е на пазара!