четвъртък, 29 септември 2016 г.

Вие пожелахте: Мигел Варони

Един от най-добрите актьори в жанра, харизматична личност и добър съпруг.


Син на актрисата Тереса Гутиерес, Мигел си спомня за нея с много обич. 'Отношенията с майка ми бяха на етапи. Като дете бях различен. После като тийнейджър станаха малко трудни, защото имах комплекси, влезнах в тази трудна възраст... И като приключих с глупостите на младостта, станахме добри приятели, добър екип. Очевидно с идването на Катерин в живота ни всичко се промени. Кати и майка ми се харесаха от първия миг, беше истинска любов откакто се запознаха. Бих казал, че връзката ми с Кати направи последните години на майка ми прекрасни. 
Майка ми беше страхотна актриса и съм благодарен на Бог и на живота, тъй като работеше малко преди да умре. Тя ми остави много. Показа ми тази професия, показа ми какво е професионализъм, дисциплина, посвещение. Даде ми много съвети. Един от спомените, който няма да забравя, е любовта на майка ми към жена ми и всички моменти които прекарахме заедно тримата. С Кати й дадохме интересен живот, тя се забавлява и опозна света, който като млада не успя, защото остана вдовица много рано и трябваше да работи много, за да ни изведе напред. Подарихме й радостта да види Париж, Ню Йорк, Лас Вегас... Тя беше в инвалидна количка и Кати я буташе в Сентрал Парк, Ню Йорк, майка ми се смееше, Кати също. Забавляваха се много, много, много'.

Мигел Варони е играл в много теленовели, филми и постановки. Сред тях са "Изпитание на любовта", "Дявол с ангелско лице", "Съседската къща", "Мъж под наем", "Крадец, който ограбва крадец", "Крадци" и др. Режисирал е "Силикон за рая", "Аз съм Дяволът", "Госпожа Асеро 1 и 2" и др.

В момента Мигел Варони и Кати Сиачоке са физически разделени, тъй като тя снима в Колумбия "Без гърди ДА има рай" (Sin senos si hay paraiso), а той е в Маями и Лос Анжелис, където режисира и играе в "Почитателката" (La Fan). "Всеки път, когато се видим, е прекрасно... сякаш отново сме гаджета", споделя Мигел. Двамата са заедно вече 20 години и макар да изглежда лесно, "не всичко е било розово във връзката ни". Въпреки това, любовта е победила всички пречки, следвайки едно важно правило: "В нашия дом не се споменават думите 'разделяме се', 'развеждаме се', 'всеки по своя път'. Тези неща не се казват, защото кажат ли се, стават". 

Много се е говорило по темата за децата. "Любовта ни като двойка няма нищо общо с децата. В живота сме заложили на двойката и сме семейство от двама души засега. Не знаем какво ще решим по-нататък, но сега сме щастливи само двамата".

- Какъв е ключът да сте заедно толкова време с Кати?
Подхранваме връзката си всеки ден. Голям късмет е да си с интелигентна жена. Жените ръководят връзките и й се възхищавам като актриса. Тя е моя любовница, моя съпруга, моя голяма приятелка. Никога не сме изчерпвали темите за разговор. Това прави живота приятен, удобен и забавен. Едно от най-важните неща е взаимното възхищение.

- Какво те привлича в Кати?
Всичко - как ме глези, как ми готви, как се грижи за мен. Интелигентността и подкрепата й. Колко е забавна, спонтанна и прекрасна. 

- Как се забавлявате?
Обичаме да се изправяме един срещу друг на домино, игри на карти.

- Как ще отпразнувате тези 20 години любов?
За мен са важни часовникът, колата (смее се)... Лъжа! Прекарваме си много добре. Забавляваме се много, затова сме заедно 20 години и да продължим да се забавляваме е най-добрият начин да празнуваме.

- За първи път сте толкова време разделени. Тя е в Колумбия, а ти си в САЩ...
Това е едно от най-важните предизвикателства в кариерата ми - да се изправя пред героя си на режисьор, който е гринго. Когато предложиха на Кати да се снима в Колумбия, не знаехме какво щеше да се случи, как ще се развие историята. Тя е на финалната права там и мога да кажа, че беше прекрасно изживяване, прекарахме си много добре, забавлявахме се и това ни помогна на връзката ни.

- У дома кой се грижи за всичко?
Тя. Аз съм неподреден и не съм за това. На нея й е ясно всичко. Аз съм посветен на работата и не мога да отварям прозорци като нея. Кати ги отваря всички. Животът ми е посветен на работата, на Телемундо, на режисирането, на сценариите. В личен план съм оставил всичко на жена ми.

- Партнираше си с Фернандо Колунга в два филма ("Крадец, който ограбва крадец" и "Крадци"). Какво е да работиш с него и с Едуардо Янес във втория?
Удоволствие е да работиш с Фернандо. Беше прекрасно, че два пъти си партнирахме. Сякаш работиш със семейството си. Нямаше проблеми, нямаше проблеми с егото. Винаги е удоволствие да работиш с Колунга. Голям професионалист е, много е точен, идва първи и си тръгва последен. Прекарахме си чудесно.

- Как се чувстваш, когато режисираш?
Да си режисьор не е лесно. Това е чист адреналин. Работата се състои от два ключови аспекта: сложната логистика на продукцията и психологията на актьорството. В света на режисьорството всеки ден научаваш нещо ново за работата и колегите си.

- Смяташ ли пак да играеш като актьор?
Разбира се, невъзможно е да оставя актьорството, защото обичам предизвикателството да влизам в образ, различен от моята личност. Винаги ще бъда пред камерите, това е като инжекция с витамини, с живот. 

- Какви желания имаш?
Желанието ми е последното нещо, което видя, преди да умра, да е жена ми, да сме заедно, прегърнати, щастливи, спокойни, да имаме щастлив живот. Да си помагаме, когато остареем. Трябва да се грижа за нея и да глезя.

- Да поговорим за работата ти...
Продължавам в Телемундо, режисирам и играя в "Почитателката" (La Fan), снимаме я в Маями и Лос Анджелис. Протагонистка е Анхелика Вале, която обичам много и й се възхищавам. 

- Изиграл си много персонажи, но Педро от теленовелата 'Педро' 2001 те изстреля на върха. Какви спомени пазиш от това време?
Беше като благословия, обичам този персонаж, защото ми позволи да стигна до места, до които не съм си представял. Педро дойде в живота ми в етап, в който бях много добре във всеки смисъл. Жена ми беше до мен, майка ми беше страхотна, семейството ми живееше много добре. Никога не съм си мислил, че този герой ще се хареса толкова.

- За какво мечтаеш?
Да играя с Хавиер Бардем и да режисирам Рикардо Дарин.