понеделник, 24 октомври 2016 г.

Рейтинг на сериалите в Турция от 23-и октомври (неделя)


Представяме Ви рейтингите на сериалите в Турция от вчера (23-и октомври), ден неделя.

Най-гледаната продукция за вечерта е "Животът понякога е сладък" (Hayat Bazen Tatlıdır). Показани бяха още епизоди от "Моят живот" (O Hayat Benim), "Обича ме, не ме обича" (Seviyor Sevmiyor), "Баща-мечта" (Baba Candır) и "Най-добри приятели" (Arkadaşlar İyidir).

В зелено са отразени покачванията в гледаемостта на новите серии, спрямо предходните, а в червено - спадовете.
 
2. "Животът понякога е сладък" (Hayat Bazen Tatlıdır) на Star TV с рейтинг 5,15%.

3. "Моят живот" (O Hayat Benim) на FOX TV с рейтинг 5,02%.


7. "Обича ме, не ме обича" (Seviyor Sevmiyor) на ATV с рейтинг 3,81%.

15. "Баща-мечта" (Baba Candır) на TRT1 с рейтинг 2,43%.

27. "Най-добри приятели" (Arkadaşlar İyidir) на Show TV с рейтинг 1,68%.
 
Нов лидер в неделя вечер! Новата поредица на Star TV "Животът понякога е сладък" успя да пребори доскорошните първи "Моят живот" и "Обича ме, не ме обича". "Баща-мечта" и "Най-добри приятели" са на дъното с незадоволителни за TRT1 и Show TV резултати.