вторник, 25 октомври 2016 г.

Рейтинг на сериалите в Турция от 24-и октомври (понеделник)


Представяме Ви рейтингите на сериалите в Турция от вчера (24-и октомври), ден понеделник.

Най-гледаната продукция за вечерта е "Вътре" (İçerde). Показани бяха още епизоди от "Оскърбени цветя" (Kırgın Çiçekler), "Твоят мой живот" (Paramparça), "Сърцето на вятъра" (Rüzgarın Kalbi) (финал), "Кой не ни обича?" (Hangimiz Sevmedik), "Семейството на баща ми" (Babam ve Ailesi), "Прости ми" (Beni Affet), "Елиф" (Elif) и "Назови ме" (Adını Sen Koy).

В зелено са отразени покачванията в гледаемостта на новите серии, спрямо предходните, а в червено - спадовете.

1. "Вътре" (İçerde) на Show TV с рейтинг 7,95%.

2. "Оскърбени цветя" (Kırgın Çiçekler) на ATV с рейтинг 6,49%.

9. "Твоят мой живот" (Paramparça) на Star TV с рейтинг 4,20%.

12. "Семейството на баща ми" (Babam ve Ailesi) на Kanal D с рейтинг 3,64%.

26. "Елиф" (Elif) на Kanal 7 с рейтинг 2,21%.


27. Финал: "Сърцето на вятъра" (Rüzgarın Kalbi) на FOX TV с рейтинг 2,09%.

30. "Прости ми" (Beni Affet) на Star TV с рейтинг 1,92%.


36. "Назови ме" (Adını Sen Koy) на TRT1 с рейтинг 1,61%.

40. "Кой не ни обича?" (Hangimiz Sevmedik) на TRT1 с рейтинг 1,40%.

"Вътре" разбива конкуренцията на пух и прах и този понеделник... "Оскърбени цветя" отчита значителен спад, за сметка на "Твоят мой живот" и "Семейството на баща ми". Финалът на "Сърцето на вятъра" и поредният епизод от "Кой не ни обича?" са на дъното с крайно незадоволителна за FOX TV и TRT1 гледаемост.