събота, 1 октомври 2016 г.

Рейтинг на сериалите в Турция от 30-и септември (петък)


Представяме Ви рейтингите на сериалите в Турция от вчера (30-и септември), ден петък.

Най-гледаната продукция за вечерта е "Опасни улици" (Arka Sokaklar). Показани бяха още епизоди от "Любов под наем" (Kiralık Aşk), "Разкажи ми за любовта" (Bana Sevmeyi Anlat), "Ветеран" (Kaçın Kurası), "Птиците обичат гнездата" (Sevda Kuşun Kanadında) (начало на втори сезон), "Прости ми" (Beni Affet), "Елиф" (Elif) и "Назови ме" (Adını Sen Koy).

В зелено са отразени покачванията в гледаемостта на новите серии, спрямо предходните, а в червено - спадовете.

1. "Опасни улици" (Arka Sokaklar) на Kanal D с рейтинг 6,92%.

2. "Любов под наем" (Kiralık Aşk) на Star TV с рейтинг 6,17%.

3. "Разкажи ми за любовта" (Bana Sevmeyi Anlat) на FOX TV с рейтинг 4,62%.

19. "Прости ми" (Beni Affet) на Star TV с рейтинг 1,95%.

24. "Елиф" (Elif) на Kanal 7 с рейтинг 1,69%.

29. Нов сезон: "Птиците обичат гнездата" (Sevda Kuşun Kanadında) на TRT1 с рейтинг 1,50%.

39. "Ветеран" (Kaçın Kurası) на ATV с рейтинг 1,24%.

63. "Назови ме" (Adını Sen Koy) на TRT1 с рейтинг 0,85%.

"Опасни улици" и този петък е фаворит на зрителите в Турция, следван от "Любов под наем" и "Разкажи ми за любовта", които отчитат все по-висока гледаемост. Премиерата на втория сезон на "Птиците обичат гнездата" и вторият епизод на "Ветеран" са на дъното с повече от срамни цифри.