понеделник, 24 октомври 2016 г.

Най-горчивият рожден ден за Даниела Алварадо - загуби брат си

Актрисата, която тъкмо навърши 35 години, обяви тъжната новина чрез социалните мрежи. Починалият е големият син на актьора Даниел Алварадо, плод от първия му брак. Живял е в Чили и остави жена и две деца.


23 октомври винаги е била специална дата за актрисата от "Чудото на Хуана", "Грехът на Анхелика" и др, тъй като има рожден ден. Но от тази година ще бъде и тъжен момент. Даниел Едуардо Алварадо Кабана, по-големият й брат, е починал в събота, 22 октомври, в Чили. Даниела му посвети емоционално съобщение в Инстаграм. "Тук бяхме ти и аз... И само знам, че не искам да се сбогувам, не ми харесват сбогуванията, защото остават много неща, които да си кажем и аз исках да ти кажа толкова неща, братко, големи братко, този, който се смееше най-силно. Днес искам не само да ти кажа 'Обичам те', а и 'Ще се видим пак', защото съм сигурна, че ще е така.. Даниел Едуардо беше много забавен, толкова забавен, че реши да си отиде един ден преди рождения ми ден, сякаш за да не го забравя. Беше изключителен баща, приятел и съпруг. Обещавам ти, че ще се грижа за тях. За всички... Обичам те, мой Даниел...". Не са ясни причините за смъртта му.