четвъртък, 1 декември 2016 г.

Елчин Сангу: "Бях слаба и три месеца постоянно боледувах"


Елчин Сангу, която стана известна след участието си в хита "Любов под наем", проговори за проблемите си пред списание "InStyle". 


Болест... "Миналата година за мен беше много мрачна. Недоспиването и неправилното хранене си имаха своите последствия. Бях слаба и три месеца постоянно боледувах. Сега вече съм добре със здравето. Храня се вкъщи, а на снимки винаги си нося нещо за ядене. Навън изобщо не ям. Заниманията със спорт и здравословното хранене бързо ме вдигнаха на крака." 

Липсата на любимите неща... "Струва ми се, че животът си върви нормално, но повечето време от него аз прекарвам на работа и за личен живот почти нямам време. Ако имах повече време щях да правя грандиозни неща. Искам да видя свят. Тъй като аз не се намирам в реален, истински социален живот, струва ми се, че всяко мое движение извън снимките е нещо значимо. Обичам да чета книги, да свиря на пиано. Накратко мъчно ми е, че не правя любимите си неща.."