вторник, 25 април 2017 г.

Йозджан Дениз обясни ситуацията с харесаната снимка на бившата си Фахрие Евджен


Йозджан Дениз обясни ситуацията с харесана снимка на бившата си Фахрие Евджен, с която имаха връзка в продължение на четири години (от 2008-а до 2012-а година) и която тази година се омъжва за актьора Бурак Йозчивит.

Вчера само журналистите направиха сензация от това че той е поставил "Like" в социалните мрежи на своето бившо гадже. 

След излезлите по този повод новини Йозджан написа следното: "Преди много години казах нещо. Каквото искаш говори, но ти винаги ще бъдеш в застой, така както и думите ще бъдат безполезни. Противоположната страна ще те разбира, така както им се иска. През цялото време преди прожекциите на моите филми излиза поредната сензация. Това е безкрайно. Аз разбрах едно. Необходимо е да живееш тихо и да не обръщам внимание на вашите сензации. Вие пишете за всичко, но не и за моментите от работата. Да и вие не ме виждате никъде и затова Ви се налага да съчинявате легендарни новини. Отдавна преодолях навика си да се оправдавам пред вас. Не очаквам разбиране от ваша страна. Пиша за това, защото вие се отнасяте към мен като към негодник, без да вземате предвид 25-годишния ми професионален стаж. Бих си премълчал, но ситуацията е различна. Вие писахте за двойка, която след няколко месеца ще се ожени. Аз не искам да се меся в ничий личен живот. Но вие отново ме поставихте в ситуация на негодник и реших да Ви отговоря. Повярвайте ми, телефонът беше в ръцете на детето и тя натисна бутона. Това е всичко. Нейната майка се паникьоса, но нищо лично няма. Не съм толкова егоистичен и лош, за да унищожа нечий личен живот. Успокоихте ли се, сега?", написа актьорът от "Част от мен".