събота, 29 юли 2017 г.

Децата на актрисите от "Трима братя, три сестри"


Дана Гарсия, Паола Рей, Наташа Клаус и Шарик Леон са горди майки...


Дана Гарсия стана майка преди няколко седмици, докато Паола Рей, Наташа Клаус и Шарик Леон познаха тази радост преди доста години.

Синът на Дана Гарсия - 39-годишната колумбийка, която бе нежната Норма, се превърна в майка на Данте в началото на този месец. Досега не е показала лицето на първородния си син, но сподели, че малко по малко и това ще стане.

"Ръката ми знае само да върви редом с твоята. Обичам те", Дана Гарсия.


Синът на Паола Рей - 37-годишната актриса или незабравимата Химена продължава да развива кариерата си в Колумбия. Животът й претърпя обрат преди 4 години с появата на Оливер, първородния й син.

"Той ме накара да открия своя център, равновесие, сега виждам живота по друг начин. Той ме прави абсолютно щастлива всеки ден. Движи душата и сърцето ми", Паола Рей.


Дъщерите на Наташа Клаус - 42-годишната колумбийка, която изигра сериозната Сарита, е майка на тийнейджърката Исабел на 16г. и малката Палома на 8г.

"Те са моите следи, както винаги съм мечтала, винаги съм го визуализирала. Всеки ден ги гледам и виждам в тях мои вътрешни отражения. Виждам в тях това, което ми харесва и което не ми харесва в мен. Не ги възпитавам, не вярвам в това. Обичам ги и се уча чрез тях", Наташа Клаус.


Децата на Шарик Леон - 42-годишната колумбийка, изиграла Росарио Монтес, има две деца - момче, Лусиано, на 9г. и момиченце, Левана, на 2 години и половина.