събота, 19 август 2017 г.

Вие пожелахте: Марица Бустаманте


С повече от десетгодишна кариера, участия в над 15 теленовели и напълно посветена на бебето си Сантяго, Марица Бустаманте се е превърнала в една от успешните венецуелски актриси.


Изглеждаше, че балетът ще е нейната професия, но съдбата била замислила нещо друго за Марица. "От 3-годишна майка ми ме караше да танцувам и имах това безпокойство във вените. Растях и винаги усещах, че искам да бъда балерина", спомня си красавицата. На 13г. участва в предаване в местен канал в Каракас, Венецуела, където се изявява като водеща и танцьорка. "това събуди у мен едно любопитство, желание и жажда да съм в канал, но на национално ниво. Истината е, че не смятах, че ще играя", коментира Бустаманте.

С пет проекта в родината си, през 2003 къдрокосата актриса получава оферта от Телемундо в САЩ, която не е могла да откаже. "Когато ми предложиха ролята, трябваше да го направя, без да се замислям. Не ми понасят много промените на дома или центъра, все още свиквам с това (смее се). Най-трудното е разстоянието, необходимостта да виждам, прегръщам майка ми, баща ми, семейството ми. Това бе най-тежкото, но днес го ценя много, защото ме накара да порасна, да съм сама, да узрея и оценя, че можем да сме сами да сме щастливи".

С няколко роли зад гърба си, сред които в теленовели като "Непокорен ангел", "Любовта няма цена", "Моят живот си ти", "Заложница на съдбата", "Вихър от страсти", "Грешница", "Опасни връзки", "Жестока любов", "Призракът на Елена", "Кралица на сърцата", "Ева, шофьорката", "Почитателката", актрисата признава, че три са образите, които са й оставили добър вкус в устата.

"Кика в "Любовта няма цена" е толкова хубава героиня и толкова обгрижвана, тъй като имаше психически проблеми, темата беше доста деликатна и всички погледи бяха в мен. След това "Жестока любов" на Телемундо. Даниела беше лоша и се оказа, че придава комедийни нотки на историята. Наслаждавах й се и тя беляза кариерата ми. Накрая, главната ми роля във "Вихър от страсти". Това бе много специален момент за мен".

Въпреки че разполага с доста широка кариера, Бустаманте твърди, че не желае да стигне до меката на киното както голяма част от колегите й. "Холивуд не ми е главна цел".

В личен план е щастливо омъжена за певеца Макс Пицоланте и тази неделя, 13 август, станаха родители на малкия Сантяго.

- Какво те привлече в "Опасни връзки" на Телемундо?
Беше интересен проект, различен, с младежки състав, нови таланти и определено бе доста съблазнително да участваш в "Опасни връзки". Обясниха ми каква е героинята ми - сериозна жена, учителка, можех да извадя доста добри характеристики.

- Ти имала ли си опасна връзка в живота си?
Не, не. Обичам ясните неща. Смятам, че в даден момент всичко в живота се разбира и опасните връзки могат да ти донесат проблеми и тъга и съм си казвала: "по-добре да не се забърквам".

- Какви спомени пазиш от "Вихър от страсти", където изигра главната героиня?
"Вихър от страсти" е от тези теленовели, които ме белязаха, които публиката помни. Много хора ми пишат точно за тази теленовела, която ме върна в родината ми след пет години, прекарани в чужбина. Тази теленовела ме отведе на място, за което съм мечтала. Живях в Гран Сабана и успях да видя колко красива и внушителна е природата в нашата страна.

- Последната ти роля е на лоша в комедията "Почитателката". Как си изкара?
Признавам, че обичам да играя комедия, защото се наслаждаваш много, винаги си сред усмивки. Лусия беше лоша, много лоша и приключих записите, когато вече бях в първия месец и половина от бременността.

- Какво се усеща да си в едно студио с колеги от толкова различни националности?
Различно е от това да работиш в страната си, но едновременно с това хубаво да виждаш как всички говорим със съответен акцент - венецуелци, мексиканци, кубинци, колумбийци - казват пет, четири... екшън и започваме да говорим с неутрален акцент.

- Как се чувстваше по време на бременността?
Имах благословията да изкарам хубава бременност, не ми е пречила на нищо и имах леки неразположения. Всъщност първото тримесечие имах съвсем леки неразположения, но дори така усещах, че всеки ден тялото усеща нещо различно. Затова живях ден за ден и разбирах, че леките болки и промени в последните месеци означаваха, че всеки път сме все по-близо до това да видим нашето бебе.

- Какво означава този нов етап в живота ти?
Означава промени, много промени, зрялост, съучастие с моя съпруг, тъй като вече ще сме истинско семейство. Глези ме много повече от преди.

- Танцува доста по време на бременността. С какво танцът ти помагаше?
От съвсем малка танцувам. Също като актьорството, танците са другата моя страст. Това подхранва духа ми, душата ми, прави ме щастлива, затова първото, което попитах лекарката ми, беше дали мога да продължа да танцувам и ми каза да. Оттогава обичам да съветвам чрез видеа бременните си почитателки да се осмелят да танцуват.

- На кого се възхищаваш?
На Алба Роверси, която обичам много.

- Какво ти липсва от Ансоатеги, родния щат?
Залезите.

- Как се виждаш след 10 години?
Голяма майка.

- Любима песен...
"Какъв ще си?". Макс я написа за бебето ни.

- Любим цвят...
Тюркоазено синьо.