петък, 19 януари 2018 г.

Вие пожелахте: Наталия Орейро


Един ден тя напуска родината си Уругвай в посока Аржентина с мечтата да стане актриса. Това, което не знаеше, беше, че скоро щеше да се превърне в икона на телевизията, муза на киното и че щеше да продаде милиони записи. 


"Твоята отрова", "Как да те забравя" и "Умирам от любов" със сигурност са в плейлиста на нашия живот; същото е и с "Дивият ангел", който е бил продаден в над 80 страни и преведен на повече от 50 езика, превръщайки се в една от най-важните драматични продукции в нашата история. Но кое е общото между тези песни и тази теленовела? Една жена: Наталия Орейро.

2001 е важна година за Наталия, тъй като участва във фестивала де Виня, там не само пее и танцува, но също така бе коронована кралица на конкурса и несъзнателно промени завинаги историята на фестивала Виня дел Мар, като наложи популярното гмуркане в басейна сред кралицата.

На 26 януари 2012 г. Наталия ражда момченце на име Мерлин Атауалпа от съпруга си Рикардо Мойо.

Тя притежава нереална красота и голям талант, продала е повече от 10 милиона диска по целия свят. Орейро знае как да жъне успехи и в момента няма намерение да спира. Доказателство за това е неотдавнашната й главна роля във филма "Хилда, не съжалявам за тази любов", който разказва за живота на една от най-обичаните аржентинки от публиката. Там Наталия Орейро е по-красива и талантлива от всякога.

Актрисата и певица Наталия Орейро се подготвя за първата си роля във филм на ужасите. Тя ще играе Присила в предстоящия психологически трилър "Под краката ти", чиято премиера ще бъде през 2018 г. Присила се мести с двете си деца в нова сграда, където трима от съседите й са доста странни. Мигел Ангел Сала ще й партнира.

Посланик на фондация Avon, на UNICEF и Greenpeace, социалните дейности са част от дневния ред на певицата и актриса. Тя определя това като "вълнуващо", тъй като й позволява да се включва в каузи като борбата срещу рака или превенцията и домашното насилие. "Това ми позволява да се срещам с жени и да опонавам живота им, пълен със страдание, но и с надежда и усилия, а това е нещо, което не може да бъде платено", казва тя.

- Как си спомняш времето във Виня дел Мар?
Спомням си с голяма обич онези моменти като артист (2001 г.) и след това като водеща (2002). Беше прекрасно преживяване, където попиваш от всичко и споделяш цяла седмица с много добри хора.

- Очакваше ли да спечелиш короната?
Не, изобщо не. Всичко беше много вълнуващо. Един от журналистите ми каза, че е традиция победителката да скочи във водата, и в момента, когато го каза, аз се хвърлих във водата и чух само "неее, това беше шега", но аз вече бях в басейна с роклята и всичко (смее се). Не се замислих и за секунда, в моя живот като цяло винаги се хвърлям напред. Това е като начин на живот, да рискувам, освен това, аз много се доверявам на хората, чувствам, че няма защо да не им се доверявам.

 Уругвайска по рождение, живее в Аржентина и с успешна кариера в Русия - така е разделено сърцето на Наталия. И въпреки че звучи странно, Русия се предаде пред уругвайката до такава степен, че й посветиха документален филм "Наша Наташа" (което означава "нашата Наталия"), за да опишат любовта, която изпитват към нея.

- Русия е страна, която те обича, дори ти посветиха документален филм по-миналата година...
Да, установих силна връзка на братство. "Дивият ангел" е излъчен 14 пъти! Това е теленовела, която ми донесе голямо удовлетворение. Всяка година пътувам и постоянно усъвършенствам моя руски език. За разлика от това, което мнозина смятат, в Русия хората са много топли, романтични, музикални и в един момент се чувстват идентифицирани с мен. Толкова е голяма любовта им, че знаят песните ми на испански език! Всъщност чувството ми към Русия е неописуемо.

На 19г. актрисата за първи път чува Хилда и се влюбва в гласа и способността й да пише песните си, но след това никога не си е представяла, че през 2016 ще снима филм, който показва целия живот на кралицата на кумбията. Поради тази причина предизвикателството бе прието с голям професионализъм и упорита работа.

- Мечтаеше ли да получиш ролята?
Винаги съм й се възхищавала, винаги се връщах назад и изпълнявах песните й. Умеех да чакам. За щастие, това се случи във време, когато бях в състояние да го направя. Свързано е с моята възраст, зрялост на майка, знаех цветовете, които трябваше да докосна, за да направя всичко перфектно.

- Не си спирала повече от 20 години! Каква е рецептата да си постоянно дейна?
Всичко е в това винаги да искам да правя нещо ново и да избирам със сърцето и интуицията си героите и пътя. Мисля, че имах късмета да изпълнявам определени героини на подходящата за мен възраст. Също така имах възможността и интелигентността да ги пускам навреме и да не се забивам в нещо, което е било много успешно. Теленовелите ме събраха с киното, където намерих пътя си като драматична актриса, който точно в този момент телевизията не ми даваше, именно защото хората ме идентифицираха с определени героини.

- Скоро ще те видим да правиш комедиен филм...
Да, през януари ще направим римейк на чилийския филм "Sin Filtro" в Аржентина. Също така подготвям невероятно турне за март 2018 г., включващо Турция, Израел и Русия. И най-голямото предизвикателство е, че пиша телевизионни сериали и теленовела, която вероятно ще направя за второто полугодие. Винаги съм харесвала да пиша, но сега се надявам да копродуцирам и да бъда художествен продуцент и създател на проекта.

Наталия изглежда лъчезарна, на 40 тя все още има лице на "кукла", както е определяна от мнозина в началото на новото хилядолетие, рецептата? Отворена за  промените, наслаждава се на това, което мнозина дори не виждат, като например разходка сред полето. Вярва в себе си и не се страхува да излезне от комфортната си зона.

- Как успяваш да се поддържаш лъчезарна?
За мен основното нещо е храненето. Аз съм вегетарианка - синът ми не - и аз се грижа много за себе си, но ако ми дадете шоколад, ще го изям целия, това е моята зависимост. Никога, но никога не спя с грим и винаги използвам хубави продукти за красота и хидратиращи кремове. Всеки ден в живота си използвам слънцезащитни продукти: зима, лято и дори вътре в къщата ми.

- От една страна говориш за простите неща, но на следващия ден те виждаме бляскава на червения килим, каква е истинската Наталия?
Обичам да играя на червения килим, моята работа ми позволява, но имам напълно нормален живот. В ежедневието ми харесва да бъда спокойна, без да се притеснявам за онези неща, за които една публична фигура трябва да се притеснява. Много ми харесва природата, водя сина си в градината с велосипеда, отивам в супермаркета като всеки друг и отглеждам орхидеи в детската стая на моята къща. Ставам да видя изгрева и да броя звездите, струва ми се, че това е истинското значение на живота. За мен едно животно е толкова важно, колкото едно дърво или човек, смятам, че сме едно цяло и затова съм голям защитник и на околната среда.

- Кое е най-трудното нещо на това да си Наталия Орейро?
Да бъда далеч от сина ми. Подобно на много майки, работя, и имаме много власт, можем да се разгърнем на хиляда. Ние сме силни, но и крехки в същото време. За щастие, имах възможността да кърмя сина си две години и половина и това беше нещо чудесно. Той има прекрасен баща, който ни оказва голяма подкрепа и е голям партньор в живота.

- И твоето щастие, къде го намираш?
С една дума, в истината, колкото и да е тежка. Мисля, че когато човек е наясно с реалността, може да се радва на щастието. Да живееш в лъжа или да отричаш реалността, не те води до щастие.

Наталия избягва да говори за противоречия, предпазлива е, когато говори за други и пази неприкосновеността на личния си живот, не желае да използва социални мрежи.

- Защо не използваш социалните мрежи?
Харесва ми да живея живота по един прост и реален начин. Знам, че те (мрежите) са много добра част от действията за солидарност, но хората злоупотребяват и излагат личния си живот прекомерно. Има много агресия и това да чакаш дали ще кача снимка и съответните коментари - това е като кутията на Пандора, има добри и лоши неща и за съжаление лошото може да съсипе деня ти. Вярвам, че работата ми говори за мен повече от една снимка. И имам възможността да правя филми, сериали, интервюта, така че хората наистина да ме познават.

Въпреки, че се чувства по-удобно да отглежда орхидеите си, отколкото да обикаля из град, Наталия също е любител на модата, дизайна и модните подиуми, всъщност кариерата й започва като модел. Заради близостта си с модата преди 10 години създава "Las Oreiro" със сестра си Адриана, марка, която всеки сезон изненадва с уникална колекция, стремяща се да подчертае достойнствата на жените.

"Със сестра ми бяхме вдъхновени от майка ни, която проектираше собствените си дрехи. И двете учихме две години шиене и конфекция в Уругвай. След това отидох в Аржентина, за да продължи с актьорството, докато Адриана се премести в Мексико, за да учи моден дизайн, а когато завърши, аз я поканих да живее в Аржентина и да сбъднем мечтата си да имаме собствен магазин за дрехи". В момента Лас Орейро е само в Буенос Айрес, но не изключва разширяването на хоризонтите на марката.


- Как определяте отношенията си?
Разбираме се отлично, обсъждаме всичко заедно. Ние сме сестри, приятелки, колежки, доверенички и съдружнички.


- Кажи ни нещо вдъхновяващо...
Ако имаш мечта и полагаш усилия, ще я сбъднеш. Може по пътя да имаш малко късмет, но трябва да полагаш усилия. Нещата не се случват с магия. Важното е да вярваш в себе си и да преодолееш провалите. Когато едва бях отишла в Аржентина преди 23 години, един режисьор на един кастинг ми каза да се връщам в Уругвай, защото не ме бивало за актьорството. Ако бях скръстила ръце, сега щях да правя кой знае какво в Монтевидео. Животът ти дава втори шанс и не трябва да се оставяш на депресията и провала. Трябва да знаеш силните и слабите си страни и да заложиш на това, което ти се получава добре. 

- Вярваш ли в любовта за цял живот с Рикардо, съпруга ти?
Рикардо е безусловен. Мечтая за вечна любов, но не отхвърлям възможността хората да се променят. Понякога е по-добре да пуснеш някого и да останеш само с хубавите спомени. В моя случай се надявам любовта ми с Рикардо да е за цял живот. Той е много щедър с мен. Ние сме повече от мъж и жена - намерихме се и се обичаме. Винаги мога да му се доверя, той ме съветва за всичко, най-вече за музиката.

- Какъв баща е той?
Прекрасен!

- След спора, който се породи, заради името на сина ти, самият той казвал ли ви е нещо?
Никога, той си харесва името Мерлин Атауалпа. Веднъж стана нещо много забавно. Слизахме от едно такси и шофьорът му каза: "Чао, Мерлин". А той му отговори: "Казваха ми Мерлин, когато бях бебе. Сега се казвам Атауалпа". Няма начин да го накарам да разбере, че има две имена. Аз бях щастлива, защото исках да се казва само Атауалпа, но Рикардо избра Мерлин. Сега сам казва на всички, че се казва Атауалпа. Има силен характер.

- Мерлин харесва ли музиката?
В нашия дом имаме зала за репетиции и холът е пълен с инструменти. Опитваме се да не му налагаме нищо. Има си свои китари в различни размери, но сега си играе със самолети.
"Re Loca" - нов филм на Наталия Орейро