събота, 20 януари 2018 г.

Марджори де Соуса към Хулиан Хил: "Отказвам се от издръжката на сина си"


След като беше потвърдено, че Хулиан Хил е бащата на сина й Матиас, венецуелката даде ексклузивно интервю за предаването "Al rojo vivo" на Телемундо.


Де Соуса направи изявление, което може да промени развоя на историята и тези битки да приключат: каза, че се отказва от издръжката, че чекът, който й е дал Хулиан, е готов да му бъде върнет и че на първия рожден ден на малкия, на 27 януари, иска да го прекарат тримата.

- Kак се чувстваш?
Казаха ми го насред един запис на теленовелата и не знаех какво да правя... но съм благодарна на Бог, защото точно вчера го помолих всичко това вече да свърши.

- Как мина срещата ви с Хулиан в деня на ДНК теста?
Не очаквах нищо... Беше тъжно... Беше тъжно да видя бебето си там в този център, да му взимат кръв... Личицето му издаваше, че не разбира... Казах му: "това е баща ти", защото Мати още не разбира, но го научих да казва тате и той търсеше това лице. Той знае, че аз съм му майка и ме разбираше какво му казвам. Мина тестът и долу Хулиан ме помоли да поговорим. За първи път ме моли да говорим.



- Какво ще правите сега?
Искам да се възползвам и да отправя съобщение към Хулиан, дано стигне до него. Не е атака, не те атакувам. Днес, публично се отказвам от издръжката ти, от училищната застраховка, ще се погрижа сама за всичко... Казах ти, че съм запазила чека и ще ти го върна, в твоите ръце остава дали ще подпишеш, или не споразумението, но искам спокойствие. От първия ден знаеше, че е твое дете, не трябваше да се стига до тук.

Публикация, споделена от Al Rojo Vivo (@alrojovivo) на

- Какво би искала да кажеш на всички, които те гледат сега?
Искам да кажа само, че има моменти в живота, в които страхът ни атакува, парализира. През цялото това време не съм спряла да мисля най-доброто за бебето си, благодарение на Бог имам работа и прекрасна майка, която ми помага да го гледам... Ужасно е, защото, като свърша записи, искам да излезна и да го прегърна, а не мога, защото не ми позволяват да го изкарам от страната...Няма значение, хващам самолета и съм при него. Някои нямат икономическа възможност, но не се страхуват, борят се за по-добър живот за децата си.

Накрая Марджори каза: "Приближава една много важна дата и би било хубаво, ако я споделим всички заедно". На 27 януари Мати ще навърши годинка и е точно събота, денят в който Хулиан се вижда със сина си, но след тези изявления, всичко може да се промени.

Преди това интервю, Марджори заяви, че е изживяла "месеци на подигравки, тормоз. Беше нещо грозно. Излизаш на улицата и се чувстваш виновна за нещо, което не си направила. Във всяко интервю казваха ето я кучката..."

След отказа на издръжка, Хулиан Хил обяви думите на бившата си за неадекватни: "Точно днес когато се разбра, че аз съм бащата на детето, сега тя иска да се погрижи за доброто на детето". Актьорът каза още, че ако тя не иска издръжката, той ще я вложи в банкова сметка и Мати, като навърши 18г., ще си я получи.